Медика магазин медтехники
Медика магазин медтехники
(063) 586-77-79
Київ, вул. Вербицького, 32А

Гарантія та обмін

Заказ и доставка

Гарантія та обмін у магазині «Медика»

Правила повернення та обміну товару протягом 14 днів після придбання :

Наші покупці мають право обміняти або повернути куплений у нашому магазині товар протягом 14 днів з моменту покупки відповідно до «Закону про захист прав споживача»

Будь-яке повернення та обмін товару здійснюється виключно в магазині нашим спеціалістом!

Перевірте будь ласка продукцію при отриманні!

Будь ласка, пам'ятайте - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.

А також має бути збережено:
товарний чек;
повний комплект товару;
цілісність та всі компоненти упаковки;
ярлики;
заводське маркування

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Будь ласка, зверніть увагу, що не підлягають поверненню або обміну, відповідно до постанови "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" від 19 березня 1994 р. N 172":< /p>

Товари сан. гігієни та особистого користування

Товари медичного призначення

Корсетні вироби

Всі товари, куплені в магазині Медика, сертифіковані та забезпечуються фірмовою гарантією, термін якої встановлюється фірмою-виробником.

У разі гарантійного випадку (необхідності ремонту) вся продукція обслуговується авторизованими сервіс-центрами. Адреси та телефони сервісних центрів містяться у гарантійному талоні.

Початок гарантійного терміну обчислюється з моменту передачі товару продавцем покупцю, або, в окремих випадках, з моменту підключення та початку експлуатації.

У гарантійному ремонті може бути відмовлено у випадках:
- недотримання покупцем вимог виробника, зазначених у гарантійному документі;
- недотримання правил експлуатації, зазначених в інструкції з експлуатації цього виробу;
- недотримання правил встановлення;
- Відсутності оригінального гарантійного документа;
- за відсутності в гарантійному документі наступних відомостей: дати продажу, печатки організації продавця, підписи продавця;
- внесення будь-яких виправлень (змін) до тексту гарантійного документа;
- ремонту не уповноваженими на це особами, якщо такий ремонт спричинив несправність у роботі виробу;
- розбирання виробу, зміни конструкції та інших втручань, що не передбачені інструкцією;
- необхідності заміни освітлювальних ламп, фільтрів, а також скляних та переміщуваних вручну пластикових деталей;
- неправильного використання витратними матеріалами або використання витратних матеріалів, непридатних для даного виробу;
- несправностей та пошкоджень, спричинених екстремальними умовами та дією непереборної сили (пожежа, стихійні лиха тощо);
- недбалого зберігання та/або недбалого транспортування власником;
- ушкоджень (відмов) техніки або порушень її нормальної роботи, спричинених тваринами або комахами;
- включення виробу до мережі з неприпустимими параметрами;
- використання виробу з метою, для якого воно не призначене.

Обмін та повернення товару неналежної якості здійснюється за висновком авторизованих виробником сервісних центрів.

Обмін та повернення може бути здійснено лише один раз за умови, що товар не був у вжитку, у покупки збережено товарний вигляд, споживчі властивості, збережено всі аксесуари, документацію, що входять до комплектації товару, та не порушено їх упаковку, збережено пломби , фабричні ярлики, товарні чеки.

Повернення та обмін товару, в якому є істотний недолік підтверджений актом АСЦ проводитися за наявності повного комплекту згідно з інструкцією виробника, документа, що підтверджує купівлю, акта АСЦ, гарантійного талону, заяви про повернення або обмін.

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого обладнання, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Ці умови не ущемляють законних прав споживача, наданих йому чинним законодавством України.